Červenec 2010

Král

23. července 2010 v 19:59 | Long |  Poezie
Dívala jsem se na Tudorovce..

Oči jeho září
poddaní se klaní
zákony píší se samy
a stínají se hlavy

Déšť štěstí

23. července 2010 v 19:59 | Long |  Myšlenky
Po cestě na Svatošky s Alké (trénink na trekk).. Momentka..

Mokrý písek skřípe pod tlapami
řeka po boku věrně teče
vítr ladně povívá
a ze stromů prší štěstí..

Pokus o hrdost.. (příslib sobě samé)

23. července 2010 v 18:47 | Long |  Myšlenky
Po návratu..

A budu-li brečet, pak jen psům do kožichu..

V objetí

a ve stínu vlk pěje
teskně a bojovně
na rozloučenou..

,,Zase se setkáme, Příteli.."

Krvelačnost

18. července 2010 v 16:58 | Long |  Myšlenky
Lidský chtíč - ne po vášni, ne po penězích -

Je to neukojitelný chtíč po krvi nevinných..

Únava

17. července 2010 v 16:21 | Long |  Myšlenky
Sladká únava..
Jak opojné a spásné může být usínání..

Vůně spánku

Před odjezdem

1. července 2010 v 17:53 Střepy
Ňuf
Tak jsem se včera nakonec rozhodla dojít s pár věcmi na zahradu spolužačky a s ostatními spolužačkami a jedním spolužákem u ní stanovat.
Nebudu lhát, že jsem si v průběhu večera (hlavně noci) neříkala, že jsem měla spát doma :D Ale mělo to i své světlé stránky - koupání v noci v bazénu, povídání u ohně a zírání do plamenů, o půlnoci pouštění lampionu (něco jsem si přála..). Byla jsem v jednom stanu s těmi, kteří by i jako celkem spali (až na jednu holku, která krátce před spaním nastříkala stan nějakým parfémem, takže jsem chytla nerva a trvala na vyvětrání), ale spolužačky z vedlejšího stanu se rozhodly, že noc ještě nekončí. Ulehli jsme asi krátce před jednou, ale kdykoli jsem se, topíc se v myšlenkách (napadlo mě, že ať už je člověk kdekoli, vždy se může zavřít do své mysli a snít..), trošku zabrala, probrala mě buď jedna z nich, která se připlížila k našemu stanu a zaječela, nebo když jiná něco hlasitě řekla, když projel dost hlučící vlak (což jsem nechápala - v noci byly tak hlasitě slyšet vlaky, a přitom nejbližší koleje byly určitě nějaké 2 km vzdálené..! Že by to prostě bylo tím ,,tichem", které ve dne není..?), ale pak se nakonec povedlo usnout a probrala jsem se až někdy v půl páté, kdy spolužák lezl ze stanu, že je mu zle. Chtěla jsem vylézt taky - prohlédnout si rozbřesk, ale ještě bylo celkem šero.
Nakonec jsem spolu s jedinou přeživší spolužačkou v ,,mém" stanu (vždycky, když někde spíme a každý se budí rozlámaný, unavený a rozmrzelý, ona jediná si zachumlaná spokojeně chrní.. :D), páč zbylí dva ,,zúčastnění" to vzdali a šli dospat dnešní noc domů, vylezla krátce po šesté, pomohla ,,organizátorce" trošku s úklidem zahrady a odloudala se domů. Potkala jsem jednu vzdálenější sousedku, jak na mě překvapeně civěla při své cestě do práce :D Doma jsem se osprchovala, vyčistila zuby a asi v sedm šla spát. Probral mě asi ve dvě táta, který překvapeně vtrhl do pokoje a pak telefon, když ve čtvrt na tři volala babi, že mám jít konečně na oběd. Tak jsem šla - snad jsem to všechno dospala, no :D
Po obědě jsem jen pobíhala po pokoji, balila, dávala dohromady věci k foťáku, utírala prach (když tu teď nebudu) a slezla asi ve třičtvrtě na pět až.. Měla jsem jet v pět na cvičák, ale nakonec jsem to vzdala a/ nemohla jsem se rozhodnout, jestli s Alké nebo Maty b/ je vedro, takže Alké by se mi na cvičení asi vykašlala c/ s Maty bych tam byla jen chvilku a máma by ani nemusela jet zbytečně domů, ale zůstat s ní jsem tam nechtěla d/ nechce se mi cvičit e/ prostě to nestíhám! :D
Em, teď stejně musíme do Chodova, do Lidlu, pro poslední věci, pak dobalím, musím k babi pro průkazku pojištěnce a pak si večer udělám se štěnětem stopu, rozloučím se z domovem :D (zase na mě padá sentiment) a asi brzo zalehnu (nevěřte mi), páč mám v plánu vstávat v sedm (v devět  mi odjíždí  bus).
Vrátím se až devátého a pak z důvodu ,,zanedbání výcviku" a ,,zaměstnání myšlenek po srazu" se chci plně věnovat psům. Cvičák, stopy, treky, procházky, aporty, kořistnickej pud.. Od 1. do 14. srpna pak s nimi jedu na tábor do Bělčic.. Mezitím.. Bych ještě chtěla stihnout koncert UDG v Krásně a pak si ještě musím vymyslet nějaký program, navštívit třeba konečně Slavkovský les nebo Boubínský prales..
Po návratu z tábora, poslední část prázdnin, pokud se povede (moc doufám, že jo) bych měla mít na starosti štěňátka, jestli Dara zabřezne..
Ale to je ještě daleko.
Zkrátka a dobře - asi žádné povídky, žádné básně, myšlenky, prostě tvorba a asi ani deník, ikdyž.. Uvidíme po devátém..
Mějte se a užívejte prázdnin..
Pac a dávejte na sebe pozor :)